یکی از خدمات مهم "ما"، پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران در مورد مطالب سایت است. تیم توسعه و پشتیبانی سايت، روند منظم و دقیقی را برای پاسخگویی به سوالات کاربران طراحی نموده و تلاش میکند تا حد ممکن هیچ سوالی بدون پاسخ نماند. (سئوالات متداول)
با توجه به محتوای سایت، بخش زیادی از سئوالات کاربران مربوط به:
"نحوه خريد و ارسال قفسه بندی"
میباشد. پاسخگوئي سوالات و مشکلات مطرح شده در طول ساعات اداری، توسط پرسنل شرکت كه مسئول دریافت سوالات کاربران و پیگیری و پاسخگویی به آنها هستند، انجام مي گردد.
شما میتوانید در سامانه امداد مشتريان برخط، سوال یا مشکل خود را مطرح کنید. تیم پشتیبانی سوالات کاربران را بررسی و به ترتیب پیگیری میکند و پاسخ لازم را ارائه میدهد. اگر در هنگام طرح سوال ایمیل خود را نیز وارد کنید، به محض اینکه به سوال شما پاسخ داده شود یک ایمیل اتوماتیک به آدرسی که ثبت کردید ارسال میگردد تا از پاسخگویی به سوالتان مطلع شوید.
تمام مطالبي كه در سايت قرار دارد، تا حد ممکن بررسی میشوند تا هیچ اطلاعات اشتباهی به کاربران ارئه نشود. با این حال گاهی ممکن است اشکالی در یکی از مطالب دیده شود که از چشم ما دور مانده باشد. و یا ممکن است کاربری برای استفاده از یکی از مطالب سایت نیاز به راهنمایی داشته باشد. به همین دلیل ما پشتیبانی و پاسخگویی دقیق را وظیفه خود میدانیم.
سایت فروش فوري "قطعات قفسه بندی فلزی مشبک"، با کمک همین روند پشتیبانی توانسته است جایگاه مناسبی در بین کاربران جهت خريد "قفسه بندی" داشته باشد.
برای طرح سوالات و مشکلات خود در مورد مطالب سایت، تردید نکنید. حتما" پاسخگو خواهیم بود.