ابزار
....فروش آنلاین قطعات قفسه بندی فلزی مشبک پیچ و مهره ای.... - سئوالات متداول

هدایت به بالای صفحه

خانه| آخرین لست قیمت|چگونگی خرید|ثبت شکایات|درباره ما|تفاوت قفسه اصل با متفرقه |سئوالات متداول|نصب|پشتیبانی | پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سئوالات متداول





شما فروشگاهی برای بازدید یا خرید از محصولات دارید؟ امکان مراجعه حضوری داریم ؟

اینجا یک فروشگاه آنلاین اینترنتی و دارای فروشگاه فیزیکی نیز می باشد، با وجود این ، چنانچه مایل به بازدید از محصولات


 باشید ، میتوانید به آدرس دفتر مرکزی و فروشگاه درخیابان آزادی بین نواب و اسکندری شمالی مراجعه نمایید ،
با این همه تنوع و گستردگی محصولات  برند "ما "از هر فروشگاه فیزیکی دیگری بیشتر است. برای خرید فقط کافیست از وب

 سایت ما و طبقه بندی های متفاوت محصولات ما بازدید نمایید.



کالای در سبد خرید من در حال حاضر در سایت موجود نمی باشد. آیا انجام این کار به معنای رزرو کردن کالا نیست؟

با وجود اینکه نهایت تلاش ما بر اینست تا تمام کالاهای موجود در سایت موجود باشد اما چون کالاهای محبوب زودتر بفروش

 میرسند پس امکان این نیز وجود دارد که دیگر مشتریان کالای مورد نظر شما را خریداری کرده اند و متأسفانه امکان رزرو در
 سبد کالا ممکن نمی باشد.





آیا "ما" کالای دست دوم نیز به فروش می رساند؟

تمام محصولات  این فروشگاه نو، اصیل و دارای پشتیبانی معتبر می باشند.  "ما"سلامت و نو بودن کالای خود را نزد شما تضمین می کند.


آیا "ما" تیم تخصصی برای ارایه سایز وطرح و اندازه گیری انباردر زمان سفارش قفسه بندی دارد؟

شما می توانید در زمان انتخاب قطعات قفسه بندی از راهنمایی موجود در سایت و انتخاب توضیحات بیشتر که در پایین هر کالا

 درج شده است استفاده کنید و یا برای کسب راهنمایی بیشتر با تیم خدمات مشتریان "ما " تماس بگیرید.


من کالایی را در سایت شما پسندیده ام و مایل به خرید آن هستم. برای خرید باید چه مراحلی را طی کنم؟
 ابتدا با ورود به سایت فروش و انتخاب کالای مورد نظر،دکمه  را کلیک نمائید،

  تعداد کالای مورد نظر خود را با هر بار کلیک نمودن بر روی دکمه "خرید آنلاین"می توانید اضافه نمائید ،بطور مثال چنانچه

 10 عدد پانل 30در70 خریداری می نمائید ،باید 10 بار بر روی دکمه "خرید آنلاین " کلیک نمایید


-سپس روی دکمه "پرداخت نهائی " کلیک نمائید و در ادامه مشخصات درخواستی را مطابق فرم تکمیل نمائید،بعد از تکمیل جدول

 بالا دکمه " ثبت نهائی" را کلیک نمائید،بعد از مشخص شدن مبلغ نهائی  صورتحساب مورد نظربالا  ،

می توانید تمامی وجه کالا را بصورت آنلاین از طریق کلیک بر روی دکمه پرداخت آنلاین سایت فروش ، پرداخت نمائید.

چنانچه به هر دلیلی قادر به پرداخت آنلاین نمی باشید ، میتوانید بصورت کارت به کارت یا واریز به حساب اقدام به پرداخت وجه کالا نمائید.

در این صورت مبلغ مورد نظر را به حساب 00000000000 بانک ............. و یا شماره کارت بانک صادرات

 0000000000000 از طریق دستگاه های خود پرداز واریز نمایید و سپس یک ایمیل با عنوان خرید قفسه بندی + 4

 شماره اخر کارت خود + مبلغ مورد نظر را بهparsmoshabak@yahoo.com ارسال کنید. شماره حساب و کارت به نام................ می باشد.  
- یا لطفا پس ار واریز وجه اطلاعات ذکر شده فوق  را تلفنی به همکاران ما حتما اطلاع دهید تا حواله انبار کالای شما در اسرع

 وقت ثبت و ارسال گردد. تیم خدمات مشتریان بدر اسرع وقت برای پیگیری سفارش و هماهنگی تحویل با شما تماس خواهند گرفت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
 ثبت سفارش 


برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

در "شرکت پارس مشبک"، رضایت مشتری اولین اولویت ماست. تیم خدمات مشتریان  در هر لحظه کنار شما هستند. راههای

 ارتباطی ما : 021-66,9300,98----parsmoshabak@yahoo.com



آیا امکان ویرایش سفارش بعد از پرداخت آنلاین صورتحساب وجود دارد؟

امکان ویرایش وجود دارد. در صورت تغییر  درخواست خرید، لطفا درخواست خود را طی 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان

 اطلاع دهید. راههای ارتباطی ما :021-66,9300,98----parsmoshabak@yahoo.com، گفتگوی آنلاین

آیا امکان جایگزین کردن سفارش وجود دارد؟

بله. درصورت درخواست برای کالا جایگزین باید سفارش خود را کنسل نموده و سفارش جدید ثبت نمایید. جهت کنسل کردن

 سفارش، لطفا درخواست خود را طی 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع دهید.

چطور سفارش خود راپیگیری کنم؟

در هر زمان با تماس با تیم خدمات مشتریان امکان پیگیری وجود دارد.

نحوه پرداخت سفارش چگونه است ؟

در حال حاضر،  پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی در تهران و شهرستان ها و پرداخت با دستگاه عابر بانک،

  امکان پذیر است. هزینه ارسال براساس وزن کالا و مسافت محاسبه میشود و با توجه به میزان وزن کالای ارسالی که از مجموع

 وزن کالاهای خریداری شده محاسبه می گردد، متغیر است. 

توصیه ما این است که از روش های بانکی برای انتقال وجه استفاده کنید. بسیاری از شرکت های حمل، فاقد زیرساخت مناسب

 (مثل دستگاه pos همراه) برای عملیات پرداخت در محل هستند و شما مجبور خواهید شد به میزان وجه ارسال سفارش، پول نقد

 فراهم کنید. علاوه براین، برخی شرکت های حمل نیز توان انجام عملیات پرداخت در محل را ندارند. * تحویل در شهر تهران

 توسط سرویس حمل وانت انجام میشود . ** برخی محدودیت ها با توجه به شرکت حمل، نوع کالا و محل تحویل وجود دارد. این

 محدودیت ها در تماسی که برای پیگیری سفارش و هماهنگی تحویل با شما خواهد شد، به اطلاع شما خواهد رسید.

آیا امکان خرید قسطی یا چک وجود دارد؟

متاسفانه امکان پذیر نمیباشد.

آیا امکان پرداخت به 2 طریق دریک سفارش وجود دارد؟

 امکان پذیر میباشد.

آیا امکان تغییر در روش پرداخت پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

 امکان پذیر میباشد. در صورت تمایل به تغییر ، لطفا درخواست خود را طی 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع دهید. 

آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بلی در حال حاضراین امکان پذیر می باشد.

نحوه ارسال کالا از طرف فروشگاه ما چگونه است ؟

بعد از وایز وجه مورد نظر و تایید واریزی شما کالای شما ثبت می گردد. ثبت کالاهای سفارشی تا آخرین ساعت کاری روزانه


 شرکت انجام می شود. 



برای ارسال کالا چنانچه تا ساعت 11قبل ازظهر، تمامی وجه کالا پرداخت شده باشد،قابل تحویل در همان روزمی باشد و در غیر


 این صورت ارسال و تحویل کالای خریداری شده درروز بعد خواهد بود.


-قبل ازارسال کالای خریداری شده ، هماهنگی‌ لازم با مشتری در مورد: نحوه ارسال، تاریخ و زمان تحویل ، انجام می شود. 


روشهای ارسال کالا ،انتخابی مشتری شامل:


1- وسایل موتوری:  ارسال با وانت و ارسال با کامیونت در تهران قابل انجام خواهد بود

.

چطور کالای خاصی را در فروشگاه جستجو کنم؟

می توانید با جستجو در صفحه اصلی ، نام کالای مورد نظر خود را جستجو کنید و یا با تیم خدمات مشتریان تماس بگیرید. 

چه تعداد از هرکالادر زمان خرید می توانم در سفارش خود ثبت کنم؟

هدف فروشگاه تامین کالا برای تک تک مشتریان می باشد. در این راستا محدود یت وجود ندارد
 
------------------------------------------------------------------------------------------------


در صورت استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم  برای اطلاعات من وجود دارد؟

امنیت ، اولویت اول ببرای مشتریان عزیز می‌باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی

 پرداختهای آنلاین فروشگاه  منطبق بر نیازمندی های اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور است، همچنین فروشگاه

 اینترنتی "ما" بصورت دوره‌ای آزمون‌های لازم را جهت اطمینان از برقراری امنیت در تمام فرآیند پرداخت انجام می‌دهد.

سایت اطلاعات کارت بانکی ام را قبول نمی کند. چه کاری باید انجام دهم؟

آیا اطلاعات بانکی خود را دوباره چک کرده‌اید؟ اگر درست بود و هنوز مشکل حل نشد لطفا با بانک خود تماس گرفته و اطلاعات

 خود را با آنها چک نمایید. و اگر مشکل ادامه پیدا کرد لطفاً با تیم خدمات مشتریان  تماس بگیرید .

در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست دادم. چطور از موفقیت این تراکنش اطلاع پیداکنم؟

نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود. لطفا توجه داشته

 باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب

 شما کسر شده است یاخیر. در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است

 و پس از تماس باتیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را

 بزنید، سفارش شما ثبت نمی شود. 

------------------------------------------------------------------------------------------------


آیا قیمت ها با مالیات ارزش افزوده می‌باشد؟

تمام قیمتها، قیمت نهایی می‌باشند.

چرا قیمت کالای مشابه دارای قیمت متفاوت می باشد؟

مشتری عزیز، هدف "ما "تامین کالا با کیفیت استانداردو بادوام می باشدو دلیل این تفاوت قیمت،با قفسه بندی های متفرقه،کیفیت

 بالای تولیدات برند مابا تامین کنندگان متفاوت  کالاهای متفرقه بدون دوام می باشد.



--------------------------------------------------------------------------------------------------


اگر درزمان ارسال در آدرس مدنظر نباشم، برای کالای من چه اتفاقی خواهد افتاد؟چه کاری باید انجام دهم؟

مشتریان گرامی  ،پس از اطلاع رسانی تیم خدمات مشتریان در مورد زمان تحویل کالا ، د.ر صورتی که امکان حضور شما در

 زمان تحویل نباشد ،باید هماهنگی لازم از طرف خریدار ،جهت تحویل کالا به تحویل گیرنده دیگری انجام گیرد .



آیا امکان ارسال 2 سفارش بصورت همزمان برای یک آدرس وجود دارد؟

امکان پذیر می باشد.

آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

بله، تا قبل از ارسال با تماس با تیم خدمات مشتریان می توانید آدرس خودرا تغییر دهید.


تفاوت در ارسال کالا به شهرستان چگونه است؟

با پرداخت آنلاین از طریق درگاه آنلاین سایت فروش ویا از طریق خودپردازکالای خریداری شده از طریق باربری  به آدرس

 مشتری ارسال میگردد. ( در قسمت  نحوه ارسال کالا توضیحات کامل ذکر شده است. با کلیک بر روی آن میتوانید به صفحه

 مدنظر وارد شده و شرایط آنرا مطالعه نمایید. )


آیا حضوری می توانم کالای خود را از شما تحویل بگیرم؟

این سایت یک فروشگاه آنلاین می باشد. امکان خرید و یا تحویل حضوری نیزبا حضور شما در فروشگاه شماره1 واقع در :

 خیابان حافظ ،روبروی بازار موبایل ایران وجود دارد.

اگر من تماس بگیرم و درخواست ارسال سریع داشته باشم،امکان پذیر است؟

امکان انتخاب نوع ارسال وجود دارد. فقط در بعضی از کالا ها با حجم کم امکان ارسال اکسپرس وجود دارد. تحویل کالاهای

 شامل این سرویس ‏(‏شهر تهران‏)‏ در اولین فرصت بعد از سفارش انجام خواهد شد، 


پشتیبانی :شرکت پارس مشبک / تیم پشتیبانی درخدمت شماست"با اطمینان خرید نمائید ،دفتر و فروشگاه مرکزی :خ آزادی ،بین نواب و اسکندری- -کارخانه : ،خ داروپخش کیلومتر15جاده مخصو ص کرج