سبد سفارشات شما
|
|
وقتی نوع و شکل ویترین ها قفسه فروشگاهی, قفسه های سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود را تعیین کردید، نوبت به این می رسد که مشخص کنید که آیا این قفسه های فروشگاهی , تجهیزات و سازه ها با فضایی که به فروشگاه تان اختصاص داده اید هماهنگ هستند یا خیر.
برای اینکه بطور صحیح و اصولی این سنجش را انجام دهید بایستی درباره چیدمان و آرایش قرارگیری قفسه فروشگاهی ,تجهیزات و سازه ها و همچنین فهرست اقلام و کالاهایی که برای عرضه و فروش در قفسه فروشگاهی به نمایش خواهید گذاشت ارزیابی بسیار دقیق و مفصلی به عمل آورید.
با در اختیار داشتن وضعیت چیدمان قفسه فروشگاهی و ویترین ها و تعداد اقلام مورد فروش، کاری که باید انجام دهید، اندازه گیری اندازه و ابعاد قفسه فروشگاهی ست:
- تعیین عرض (پهنای) کلی فضای قفسه بندی فروشگاهی : این فضا مربوط است فاصله ی پهلو به پهلوی محلی که برای نگهداری و عرضه ی کالاهایتان در نظر گرفته اید.
- تعیین عرض (پهنای) تک تک یونیت قفسه فروشگاهی مورد نیاز : این ابعاد مربوط است به فاصله ی چپ تا راست هر یک از یونیت های قفسه فروشگاهی ای که قرار است در فضای در نظر گرفته شده در کنار یکدیگر قرار بگیرند. و بایستی بر اساس عرض کلی فضایی که برای آنها در نظر گرفته اید، بر اساس علایق خودتان و همچنین بر اساس عرض (پهنای) کالاهایی که داخل هر یک از این یونیت های قفسه فروشگاهی ای واقع خواهند شد تعیین شوند.
- تعیین عمق قفسه فروشگاهی : این ابعاد مربوط است به فاصله ی قسمت جلوی قفسه فروشگاهی تا قسمت انتهایی آنها که در مورد هر یک از یونیت های قفسه فروشگاهی ای بر اساس فضای تخصیص یافته و اندازه و تعداد کالاهایی که بایستی در قفسه فروشگاهی قرار بگیرند تعیین می شود.
- تعیین ارتفاع قفسه ها: این ابعاد بر اساس ارتفاع سقف فروشگاه و ارتفاع هر یک از یونیت فروشگاهی قفسه ای (یعنی فاصله ی بین سطوح قفسه فروشگاهی یا فاصله ی بین کف هر قفسه و سقف قفسه) تعیین می شوند. فراموش نکنید که هنگام تعیین ارتفاع هر یونیت قفسه فروشگاهی ، ارتفاع کالاهایی را که قرار است در هر یک از این یونیت های قفسه فروشگاهی ای واقع شوند را اندازه گیری کنید و در نظر بگیرید.
نکته: هنگام ارزیابی و تعیین ارتفاع قفسه فروشگاهی سوپرمارکت یا هایپرمارکت تان، قد و سن و سال مشتریان خود را نیز در نظر بگیرید. برای ملاحظه حال مشتریان کم سن و سال خود، کالاها را در ارتفاع خیلی بالا قرار ندهید. بویژه اینکه کالاهایی مثل شکلات و اسباب بازی را که کودکان طرفدار و مشتری شان هستند، در قفسه های پایین تر قرار دهید. در مقاله چیدمان قفسه های فروشگاهی، در مورد معیارهای چیدمان محصولات در قفسه های فروشگاهی بطور کامل صحبت کرده ایم.
وقتی نوع و شکل ویترین ها و قفسه های سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود را تعیین کردید، نوبت به این می رسد که مشخص کنید که آیا این تجهیزات و سازه ها با فضایی که به فروشگاه تان اختصاص داده اید هماهنگ هستند یا خیر.
برای اینکه بطور صحیح و اصولی این سنجش را انجام دهید بایستی درباره چیدمان و آرایش قرارگیری تجهیزات و سازه ها و همچنین فهرست اقلام و کالاهایی که برای عرضه و فروش به نمایش خواهید گذاشت ارزیابی بسیار دقیق و مفصلی به عمل آورید.
با در اختیار داشتن وضعیت چیدمان قفسه ها و ویترین ها و تعداد اقلام مورد فروش، کاری که باید انجام دهید، اندازه گیری اندازه و ابعاد قفسه هاست:
– تعیین عرض (پهنای) کلی فضای قفسه بندی: این فضا مربوط است فاصله ی پهلو به پهلوی محلی که برای نگهداری و عرضه ی کالاهایتان در نظر گرفته اید.
– تعیین عرض (پهنای) تک تک یونیت های قفسه ی مورد نیاز: این ابعاد مربوط است به فاصله ی چپ تا راست هر یک از یونیت های قفسه ای که قرار است در فضای در نظر گرفته شده در کنار یکدیگر قرار بگیرند. و بایستی بر اساس عرض کلی فضایی که برای آنها در نظر گرفته اید، بر اساس علایق خودتان و همچنین بر اساس عرض (پهنای) کالاهایی که داخل هر یک از این یونیت های قفسه ای واقع خواهند شد تعیین شوند.
– تعیین عمق قفسه ها: این ابعاد مربوط است به فاصله ی قسمت جلوی قفسه های تا قسمت انتهایی آنها که در مورد هر یک از یونیت های قفسه ای بر اساس فضای تخصیص یافته و اندازه و تعداد کالاهایی که بایستی در قفسه ها قرار بگیرند تعیین می شود.
– تعیین ارتفاع قفسه ها: این ابعاد بر اساس ارتفاع سقف فروشگاه و ارتفاع هر یک از یونیت های قفسه ای (یعنی فاصله ی بین سطوح قفسه ها یا فاصله ی بین کف هر قفسه و سقف قفسه) تعیین می شوند. فراموش نکنید که هنگام تعیین ارتفاع هر یونیت قفسه ای، ارتفاع کالاهایی را که قرار است در هر یک از این یونیت های قفسه ای واقع شوند را اندازه گیری کنید و در نظر بگیرید.
– نکته: هنگام ارزیابی و تعیین ارتفاع قفسه های سوپرمارکت یا هایپرمارکت تان، قد و سن و سال مشتریان خود را نیز در نظر بگیرید. برای ملاحظه حال مشتریان کم سن و سال خود، کالاها را در ارتفاع خیلی بالا قرار ندهید. بویژه اینکه کالاهایی مثل شکلات و اسباب بازی را که کودکان طرفدار و مشتری شان هستند، در قفسه های پایین تر قرار دهید. در مقاله چیدمان قفسه های فروشگاهی، در مورد معیارهای چیدمان محصولات در قفسه های فروشگاهی بطور کامل صحبت کرده ایم.
وقتی نوع و شکل ویترین ها و قفسه های سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود را تعیین کردید، نوبت به این می رسد که مشخص کنید که آیا این تجهیزات و سازه ها با فضایی که به فروشگاه تان اختصاص داده اید هماهنگ هستند یا خیر.
برای اینکه بطور صحیح و اصولی این سنجش را انجام دهید بایستی درباره چیدمان و آرایش قرارگیری تجهیزات و سازه ها و همچنین فهرست اقلام و کالاهایی که برای عرضه و فروش به نمایش خواهید گذاشت ارزیابی بسیار دقیق و مفصلی به عمل آورید.
با در اختیار داشتن وضعیت چیدمان قفسه ها و ویترین ها و تعداد اقلام مورد فروش، کاری که باید انجام دهید، اندازه گیری اندازه و ابعاد قفسه هاست:
– تعیین عرض (پهنای) کلی فضای قفسه بندی: این فضا مربوط است فاصله ی پهلو به پهلوی محلی که برای نگهداری و عرضه ی کالاهایتان در نظر گرفته اید.
– تعیین عرض (پهنای) تک تک یونیت های قفسه ی مورد نیاز: این ابعاد مربوط است به فاصله ی چپ تا راست هر یک از یونیت های قفسه ای که قرار است در فضای در نظر گرفته شده در کنار یکدیگر قرار بگیرند. و بایستی بر اساس عرض کلی فضایی که برای آنها در نظر گرفته اید، بر اساس علایق خودتان و همچنین بر اساس عرض (پهنای) کالاهایی که داخل هر یک از این یونیت های قفسه ای واقع خواهند شد تعیین شوند.
– تعیین عمق قفسه ها: این ابعاد مربوط است به فاصله ی قسمت جلوی قفسه های تا قسمت انتهایی آنها که در مورد هر یک از یونیت های قفسه ای بر اساس فضای تخصیص یافته و اندازه و تعداد کالاهایی که بایستی در قفسه ها قرار بگیرند تعیین می شود.
– تعیین ارتفاع قفسه ها: این ابعاد بر اساس ارتفاع سقف فروشگاه و ارتفاع هر یک از یونیت های قفسه ای (یعنی فاصله ی بین سطوح قفسه ها یا فاصله ی بین کف هر قفسه و سقف قفسه) تعیین می شوند. فراموش نکنید که هنگام تعیین ارتفاع هر یونیت قفسه ای، ارتفاع کالاهایی را که قرار است در هر یک از این یونیت های قفسه ای واقع شوند را اندازه گیری کنید و در نظر بگیرید.
– نکته: هنگام ارزیابی و تعیین ارتفاع قفسه های سوپرمارکت یا هایپرمارکت تان، قد و سن و سال مشتریان خود را نیز در نظر بگیرید. برای ملاحظه حال مشتریان کم سن و سال خود، کالاها را در ارتفاع خیلی بالا قرار ندهید. بویژه اینکه کالاهایی مثل شکلات و اسباب بازی را که کودکان طرفدار و مشتری شان هستند، در قفسه های پایین تر قرار دهید. در مقاله چیدمان قفسه های فروشگاهی، در مورد معیارهای چیدمان محصولات در قفسه های فروشگاهی بطور کامل صحبت کرده ایم.
اطلاعات مفید:
لطفا اطلاعات فنی زیر را برای سیستم قفسه بندی فروشگاه مدولار ما بخوانید:
اگر شما نیاز به یک مداوم از واحدهای قفسه بندی دیوار و یا Gondola به سادگی تعداد واحدهای مورد نیاز برای پر کردن منطقه مورد نیاز خود را اضافه کنید و 1 پایه را اضافه کنید (به عنوان مثال منطقه 4.5m = 2 × 125mm و 2x 1000mm واحد). به عنوان واحد می تواند به هم متصل شود، پایه مورد نیاز است.
قفسه بندی خرده فروشی - راهنمای نصب.
ما اغلب در مورد چگونگی نصب قفسه فروشگاه ما چقدر سخت است. پاسخ بسیار مستقیم است و ابزار بسیار کمی برای تکمیل کار وجود دارد. به طور کلی شما نیاز به یک پنبه ی لاستیکی، قابل تنظیم و یک سطح روح و احتمالا یک چاقو برای باز کردن برخی از بسته بندی است. به خاطر داشته باشید که در صورت نیاز به کمی کمک به قفسه بندی با هم، با ما تماس بگیرید 01275 866255. در اینجا راهنمای پایینی نمایش ما برای نصب قفسه فروشگاه ما است:
سوال دیگری که مرتبا مطرح می شود این است که چقدر وزن می تواند در هر قفسه همراه با ظرفیت کلی وزن در هر واحد دیوار یا واحد گوندولا قرار دهد. بارهای مشخص شده زیر حتی توزیع محصول را فرض می کنند. استفاده از براکت دیوار ثابت همچنین بارگذاری وزن را در هر واحد افزایش می دهد در صورتی که آنها به اندازه کافی امن هستند. قفسه ها باید در اندازه های کمتری نصب شوند تا صعود کنند. لطفا به یاد داشته باشید این یک راهنمای است به عنوان عوامل دیگر می تواند ظرفیت وزن را تعیین کند.
نوع براکت | نوع براکت | |||
2 قلاب | ||||
عمق قفسه (میلی متر) | 250 | 300 | 370 | 470 |
فاصله محوری (میلیمتر) | بارهای مجاز در هر قفسه (در کیلوگرم) | |||
665 | 120 | 110 | 100 | 90 |
1000 | 120 | 110 | 100 | 90 |
1250 | 120 | 110 | 100 | 90 |
قفسه های خرده فروشی و تجهیزات
خریداران هنگام ورود به آنها، هر فروشگاه خرده فروشی را تصور می کنند.
چرا این هست؟
این به خاطر بسیاری از عوامل است. بین اندازه فروشگاه، ارتفاع سقف، عرض راهرو و ارتفاع ثابت وجود دارد. همراه با نوع فروشگاه و مجموعه محصول، همه آنها بر تجربه و انتظار مشتری تاثیر می گذارد. از این روابط، ارتفاع ثابت نشان داده شده به راحتی قابل تعیین است.
بنابراین بیایید در مورد اندازه ی مناسب اندازه مورد نیاز خود و نحوه ی تعیین ارتفاع ثابت صحبت کنیم.
در هنگام ارزیابی قفسه شما روی این عوامل تمرکز کنید: (نه تمام همه)
ارتفاع سقف و فیلم میدان
ارتفاع سقف نباید ارتفاع قفسه بندی را تعیین کند و اصل "بالاترین مقاومت" بهتر نیست. ارتفاع سقف خرده فروشی معمولی در دوازده فوت و بالاتر شروع می شود. فضای بزرگتر، سقف بالاتر می تواند باشد. فضاهای کوچکتر از 1500 تا 5000 فوت مربع ممکن است قفسه هایی با ابعاد بالاتر از 60 "-66" نداشته باشند. تا ارتفاع 25000 فوت مربع، ارتفاع پایه می تواند به 8 فوت، با سقف 14 فوت یا بیشتر برسد.
فروشگاه های بزرگ جعبه دارای وسایل بلندتر از 14'H یا بیشتر با 20 '+ سقف. اتصالات بلندتر نیازهای گستردهتری دارند که نیاز به فضای بیشتری دارند. مهمترین چیز برای یادآوری فاصله بین بالای قفسه شما و ارتفاع وسایل روشنایی است. این منطقه راحتی مشتریان شماست. چراغ های سقف بلند و راهروهای وسیع تر می توانند وسایل بالاتر را جایگزین کنند.
جلوگیری از احساس محدودیت با ارائه فضای مناسب در بالا و اطراف قفسه نمایش نمایشگاه خرده فروشی خود.
مجموعه و موجودی
اندازه قفسه بندی بر اساس طبقه بندی محصول و سطح موجودی شما تعریف شده است.هیچ قاعده ای نیازی نیست که برای هر ردیف قفسه استفاده شود. به علاوه، شما باید تصمیم بگیرید که چه احساسی دارید و چه احساسی دارید که مشتریانتان تجربه می کنند.
اندازه محصول بزرگ و یا مقادیر زیادی از محصول، قفسه های بزرگتر، قفسه های عمیق، برای نمایش آنها نیاز به نیاز دارند. در مقابل، اندازه و مقدار محصول کوچک ممکن است بهتر باشد در وسایل کوچکتر و کوتاهتر.
با تغییر ارتفاع ارتفاعات در قسمت های مختلف فروشگاه شما می توانید احساس های مختلف و تمرکز محصول برای هر یک را انتقال دهید.
محصولات خود را به انواع قفسه نمایش نمایش برسانید .
به عنوان مثال: قفسه های بلند، حجم، انتخاب محصول وسیع، عمق محصول یا قیمت تخفیف را بیان می کنند. قفسه های کوتاهتر حجم کمتری را ارائه می دهند، محصولات با کیفیت بالا را انتخاب کرده و تجربه خرید صمیمی تر را انتخاب می کنند.
با ترکیب اندازه و ارتفاع نصب، مشتری شما انتخاب های وسیع محصول را در یک منطقه و انتخاب محصولات تخصصی در دیگر محصولات درک خواهد کرد. هر منطقه یا بخش هویت خود را بر اساس نوع محصول، نوع دستگاه و ارتفاع در فضا مشخص می کند.
یک عمل متعادل، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید.بنابراین، ارتفاع ثابت خود را به درستی انتخاب کنید ...
پاسخ اساسی به "چقدر زیاد است؟" برای قفسه بندی بستگی به تجزیه و تحلیل شما از عوامل ما را لمس (و ما تنها در مورد اصول اولیه بحث).
کار با یک متخصص تجارتی و قفسه بندی با تجربه می تواند با تصمیمات شما کمک کند. خرید وسایل جدید فروشگاهبهترین فرصت را برای بدست آوردن اندازه مناسب برای فضای خود، به درستی نمایش محصولات و ارائه تجربه مشتری عالی ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های اندازه و ارتفاع قفسه برای بازاریابی بهتر، با ما تماس بگیرید Midwest Retail Services امروز. با شماره تلفن 800-576-7577 تماس بگیرید یا به ما info@mw-rs.comایمیل بزنید. یکی از کارشناسان قفسه ما برای کمک به شما در دسترس خواهد بود!
[msh_feedburner]
این هفته ما از اعضای خدمات خرده فروشی Midwest خواسته ایم بهترین پاسخ خود را به پرسش زیر ارائه دهیم:
چطور می توانم بگویم نوع قفسه ای که قبلا داشتم؟
بهترین پاسخ ها در زیر آمده است. هر یک از اعضای تیم MWRS، با استفاده از بیت های خرد و مشاوره ای که از طریق تجربه شخصی خود به دست آوردند، به پاسخ آنها ارزش افزوده می بخشند. بعضی از پاسخ ها شامل نقاط مشابه (ارسال عکس ما ساده ترین و سریع ترین راه برای گرفتن قفسه های گوندولا است ) اما بسیاری از پاسخ ها شامل جنبه های مختلف شناسایی سازنده قفسه که ما فکر می کنیم شما جالب (آیا شما تصمیم به بازی شرلوک با قفسه های خود یا نه!) اطمینان حاصل کنید که راهنمای بصری در پاسخ Matt و دانلود راهنما مرجع رایگان ارائه شده توسط Donna در پایان مقاله دانلود کنید.
راشل هوک ، خدمات مشتری
فقط یک عکس به من بده - ارزش یک هزار کلمه است!
مایک ولز ، فروش مشتری
چندین بار نام سازنده به کلاه بالا یا تر و تمیز کردن وسایل مهر و موم شده است. قفسه مدیکس نام خود را بر روی کلاه های بالا مارک می گذارد و قفسه ی Lozier لوگوی خود را در انتهای راست راست برجسته کرده است. نگاه کردن به شکاف این دو مارک معمولا به شناسایی کمک نمی کند، زیرا آنها به نظر می رسد یکسان هستند.
قفسه های Streater به طور معمول نام خود را با علامت دایره ای در کلاه های بالای خود مهر می کنند. تمام قفسه های Streater یک LU یا RU همراه با عمق قفسه در هر طرف بلوک قفسه نشان داده می شود.Streater همچنین دارای یک پایه تک لکه ای در تمام انتها و پست های دو طرفه است.
پایه های نام تجاری Streater در 38 "شروع می شود، در حالی که پایه های Madix و Lozier در ارتفاع 36" شروع می شوند و در 6 "افزایش می یابند.
گری Kroneberger ، نماینده فروش
یک راه واقعا سریع برای محدود کردن نوع قفسه های شما در حال حاضر بررسی است که آیا قفسه های شما دارای سوراخ دور یا الماس است. بسیاری از مارک های اصلی مانند Madix، Lozier و Streater نیز نام و لوگو خود را بر روی صفحه تخت مستقیم و یا کلاه های بالا برجسته می کنند.
کریس بل ، نماینده فروش
در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی مارک های اصلی قفسه های خرده فروشی :
اگر هنوز نمیتوانید نام تجاری را فراتر از سایه شک و تردید بدانید، فقط چند عکس به ما ایمیل بفرستید و کسی که در Midwest Retail Services مطمئنا جواب خواهد داد!
مت ری ، رئیس جمهور
ما دوست داریم عکس ها را از مشتریان به منظور آیتم های ID بگیریم. یک عکس کارآمدتر از یک مشتری است که از طریق این مراحل پیاده می شود و به اشتباه تشخیص داده می شود چرا که آنها واقعا تجربه شرکت ما را نمی بینند زمانی که به تفاوت های ظریف بین سازندگان، مدل ها و تولید کنندگان اشاره شود. تولید کنندگان چندین نام خود را در قسمت پشتی راست در انتهای واحد قفسه نشان داده اند. برخی از وسایل قدیمی تر (یا پوشش را نمی توان از دست داد). در این موارد، راه دیگری وجود دارد که ما می توانیم تعیین کنیم چه نام تجاری از قفسه بندی شما داشته باشد.گاهی فقط یک عکس از لبه یک قفسه می تواند به همه ما که باید بدانیم، به ما بگویید.
دانا Cossin ، مدیر کل / خرید
Donna به هیچ وجه دچار ضعف نیست، چک لیست مفید شما را فراهم می کند که می توانید آن را دانلود کنید و از مقایسه آن با قفسه ها در فروشگاه خود مقایسه کنید. برای درخواست آن فقط اینجا کلیک کنید
خدمات خرده فروشی Midwest همه وسایل مورد نیاز برای شروع، گسترش یا به روز رسانی فروشگاه خرده فروشی خود را فراهم می کند. ما در خدمت انواع مختلف کسب و کار از جمله داروخانه، مواد غذایی، عرضه حیوان خانگی، عرضه حزب، کتاب، فروشگاه C، تخفیف، و بسیاری از خرده فروشان دیگر. ما همچنین از طراحی و تحویل POP، طراحان خرده فروشی، معماران، پیمانکاران، نصب کننده ها و نمایندگان فروشگاه سازندگان پشتیبانی می کنیم.
مدیریت یک فروشگاه خرده فروشی به این معنی است که شما با تغییر وضعیت ثابت آشنا هستید - همیشه نمایشگرهایی که به صورت هفتگی یا ماهانه به روز می شوند و یا منتقل می شوند.
هنگامی که به قفسه های فروشگاه خرده فروشی می آید، مناطق زیادی برای بررسی وجود دارد، از جمله گزینه های طراحی، نوع قفسه بندی، چگونگی افزایش فروش و قفسه های ذخیره سازی. در این راهنما، همه چیزهایی را که لازم است بدانید، پیدا کنید، از ابتدا یا ابتدایی یک طراحی فروشگاه فعلی را پیدا کنید.
همانطور که شما برای نصب قفسه برای فروشگاه خرده فروشی خود آماده می کنید، ابتدا چه باید بکنید ؟ بودجه یک عامل مهم است و در نهایت منطقه مورد ارزیابی قبل از تصمیم گیری های دیگر است. هزینه ها ممکن است شامل اجاره، خدمات آب و برق، پرداخت فروشنده و البته واحدهای قفسه بندی باشد.
ایجاد بودجه برای قفسه بندی در ابتدا بسیار مهم است، زیرا اگر تا چندین سال دیگر منتظر بمانید، ممکن است از صندوق های خالی بیرون بیایید و یا ممکن است در صندوق های قفسه بندی کافی نباشید.
چندین نوع از قفسه های خرده فروشی وجود دارد که در بودجه شما در نظر گرفته شده است، از جمله:
به یاد داشته باشید که طرح فروشگاه شما باید به طور مداوم در حال تکامل باشد - بنابراین یک ایده خوب برای طرح بندی کامل با تمام موارد فوق است، اما شما همچنین می توانید زمان را ادامه دهید.
به دقت برنامه ریزی برای انواع قفسه هایی که می خواهید در فروشگاه خود استفاده کنید، برای موفقیت طرح طبقه بندی خود و در نهایت فروش بسیار مهم است.
بیایید درباره گزینه های اساسی برای چند نوع قفسه بحث کنیم.
موارد نمایش یکی دیگر از جنبه های کلیدی طراحی فروشگاه خرده فروشی شما است. چندین گزینه برای این نوع ثابت وجود دارد، از جمله:
موارد ساده یا بالایی
یک مورد صفحه نمایش ساده ممکن است برای اقلام ساده تر که نیازی به امنیت و روشنایی ندارند، مفید باشد. برای موارد فوق العاده، قطعا در نظر خرید موارد بالا پایان با روشنایی کانونی و قفل امن است.
غیر قفل در مقابل قفل نمایش موارد
همانطور که اشاره کردیم برخی از موارد ممکن است نیاز به امنیت بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند - اقلام با قیمت بالاتر باید در یک مورد نمایش قفل قرار گیرند، در حالی که دیگران هنوز در موارد غیر قفل برجسته هستند.
خرید جدید و اضافه کردن به قطعات جاری
اگر با همه موارد جدید شروع می کنید - عالی است! این فرصتی عالی برای انتخاب سبک جدیدی برای وسایل فروشگاه شما است. اگر به سادگی نیاز به چند قطعه را به روز کنید و به وسایل فعلی خود اضافه کنید، مطمئن شوید که آنها تا آنجا که رنگ، سبک و مواد دارند، با هم ترکیب شوند.
در نهایت، انتخاب مواردی است که با طرح فروشگاه شما مناسب است. اندازه و ترافیک پا را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که موارد نمایش مناسب برای فروشگاه شما مناسب است.
فراتر از تدارکات انتخاب قفسه های خرده فروشی که بیشتر برای فروشگاه و اقلام شما مناسب است، قفسه های خلاقانه به مشتریان شما تجدید نظر می کنند و سبب می شود که کالاهای شما حتی بهتر به نظر برسند.
الهام کجاست؟ چند ایده برای شروع:
قفسه گنجه در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی مشهور است. قوی، همه کاره و ضروری، گزینه های بسیاری نیز برای این نوع قفسه وجود دارد.
به عنوان مثال، گزینه های رنگی و لوازم جانبی زیادی وجود دارد که به شما امکان ایجاد فضای یکپارچه برای فروشگاه شما را می دهد.
این نوع قفسه همچنین به شما کمک می کند بیشتر از فضای خود استفاده کنید، از جمله انبساط . قفسه گندله علاوه بر سبک ها و رنگ های مختلف نیز ارائه می دهد:
یک نمایشگر شیشه ای دارای مزایا و معایب است ، بسته به کالاهای شما. این نوع قفسه معمولا برای عطر، لوازم آرایشی و جواهرات مفید است. بیایید بیشتر در مورد جوانب مثبت و منفی بالقوه یاد بگیریم.
معایب عبارتند از:
مزایا شامل:
همانطور که می بینید، این بستگی به فروشگاه، کالا و کارکنان شما خواهد داشت تا تعیین کنید که یک نمایشگر شیشه ای مناسب برای شما باشد.
این که آیا از یک یا هر دو از این گزینه ها در گذشته استفاده کرده اید، ارزش این را دارد که کدام نوع قفسه برای فروشگاه شما مناسب باشد.
قفسه فلزی
بسیاری از فروشگاه ها از قفسه های فلزی استفاده می کنند، زیرا این قیمت مقرون به صرفه، قوی، آسان برای نصب، آسان نگه داشتن تمیز و راحت قابل تنظیم برای متناسب با انواع مختلف و اندازه محصولات است.
قفسه های فلزی همچنین می تواند از دیوار اسلب یا کفپوش پلیت استفاده شود، و آن را آسان به لوازم جانبی مانند قلاب، چوب لباسی، سینی، ظروف و سبدهای.
قفسه چوب
این نوع قفسه همچنین می تواند در تنظیمات خرده فروشی مناسب مانند داروخانه ها، فروشگاه های پوشاک، فروشگاه های طلا و جواهر فروشی علاوه بر سایر فضاهای خرده فروشی مناسب باشد.
قفسه بندی چوب می تواند یک نگاه منحصر به فرد و به پایان رسید برای فروشگاه شما، به علاوه شما معمولا می توانید آنها را از قبل ساخته شده و یا سفارش قفسه مناسب دوستانه.
گزینه های دیگر عبارتند از نوع چوب - بلوط و افرا انتخاب های مردمی است و انواع اتمام آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
نوع قفسه بندی که همه را انتخاب می کنید بستگی به فروشگاه شما، مشتریان و ترجیحات شما دارد. قفسه بندی چوب می تواند یک محیط گرمتر ایجاد کند، در حالی که قفسه بندی فلزی می تواند برای یک محیط مانند یک فروشگاه خودرو بهتر باشد.
این نوع از قفسه بندی دارای بسیاری از موارد استفاده بالقوه برای فروشگاه های خرده فروشی است . هر دو قابل اعتماد و محکم هستند، این نوع قفسه بندی می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد.
در اینجا چند حوزه ای وجود دارد که می توان آنها را استفاده کرد:
اگر فضا در فضای شما مسئله ای باشد، آیا قفسه بندی استاندارد خیلی زیاد است و یا شما از فضای طبقه خارج می شوید، slatwall و قفسه های شناور می تواند راه حل مناسب برای شما باشد.
Slatwall ها واحدهای قفسه بندی موبایل ساخته شده از مش سیم ضخیم هستند. این یک گزینه عالی است زیرا آنها سبک وزن هستند و به راحتی قابل حمل می شوند. همچنین در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است، می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که با طراحی شما کار می کنند.
هنگامی که slatwall ها در محل قرار دارند، می توانید قفسه های شناور را اضافه کنید، یک قفسه آسان برای نصب که به slatwall اسلاید می کند. قفسه های شناور همچنین به طور باورنکردنی تلفن همراه به شما اجازه می دهد تا تغییرات را در صورت نیاز انجام دهید.
به طور کلی، اضافه کردن slatwall و قفسه های شناور فضای خرده فروشی خود را به نفع خود، به این دلیل که:
شما ممکن است فکر کنید که تمام این گزینه های طراحی عالی هستند اما چگونه آنها بر روی خط پایین تاثیر می گذارد؟
به طور خاص، قفسه بندی دیوار می تواند به شما کمک کند کالاهای بیشتری را حرکت دهید . با استفاده از صفحه نمایش مناسب، می توانید بهترین موارد خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید، نه اینکه اجازه دهید این محصولات در یک صفحه نمایش ضعیف یا طرح طبقه بندی غم انگیز گم شوند.
به غیر از هدایت ترافیک از طریق فروشگاه شما، راه اندازی صفحه نمایش مناسب اجازه می دهد تا برای یک نگاه متضاد تمرکز توجه به perimeters.
در اینجا ذکر چند نکته ضروری است:
یکی دیگر از کلیدی که برای قفسه بندی خرده فروشی در نظر گرفته می شود، استفاده از صندوق شما است . این که آیا سیستم قفسه بندی فعلی شما کار نمی کند یا این که به سادگی ناسازگار است، در اینجا چند اصل اساسی وجود دارد که باید در هنگام تهیه یک صندوق سازنده و کارآمد آماده شوید.
توصیه های فوق تنها آغاز بهترین روش ها در مورد فضای ذخیره سازی می باشد. هنگامی که به قفسه های ذخیره سازی برای خرده فروشی می آید، بسیار مهم است که فروشگاه شما به همان اندازه سازمان یافته باشد. یکی از راه هایی که می توان این کار را انجام داد،سیستم های قفسه بندی و قفسه بندی است .
استفاده از این نوع سیستم سودمند است زیرا آنها:
به شما اجازه می دهیم عمودی - اگر فضای ذخیره سازی شما پر است، ممکن است زمان به عمودی برگردد. شما نه تنها فضای ذخیره سازی بیشتری دارید، بلکه می توانید زمانهای چرخش را نیز کاهش دهید.
افزایش تراکم ذخیره سازی و کارایی - قفسه های رانندگی سودمند هستند، زیرا آنها اجازه می دهد تا ذخیره سازی بیشتر از کالاها را انجام دهند و به کامیون ها اجازه می دهد تا به آسانی به ساختار قفسه ها برای قرار دادن و بازیابی پالت کالاها وارد شوند.
جایگزینی ناکارآمدی ذخیره سازی با اندازه ی یکسان - با استفاده از سیستم های ذخیره سازی و جمع آوری سفارشی، می توان نقاشی های بزرگ مرکز نقاله را به جای پر کردن لیفتراک ها دوباره پر کرد.
استفاده از تکنولوژی برای افزایش بهره وری - این نه تنها هزینه های کار را کاهش می دهد، بلکه اجازه می دهد تا بازیابی سریع کالا و گردش مالی را نیز فراهم کند.
اجازه برای اضافه کردن و گسترش - در نهایت، این نوع سیستم ذخیره سازی اجازه می دهد تا انعطاف پذیری و گسترش به عنوان تغییر نیاز به فروشگاه.
اگر شما الهام گرفته شده است با قدم بعدی در فرایند طراحی برای فروشگاه خود به جلو بروید، امروز برای راه اندازی یک مشاوره رایگان، به سیستم های طراحی قفسه بندی بروید .
در تماس بودن
تلفن:
205-338-3737
نشانی:
19250 US-231،
پل شهر، AL 35125
© 2018، سیستم های طراحی قفسه بندی