ابزار
....فروش آنلاین قطعات قفسه بندی فلزی مشبک پیچ و مهره ای.... - نحوه اندازه گیری4

هدایت به بالای صفحه

خانه| آخرین لست قیمت|چگونگی خرید|ثبت شکایات|درباره ما|تفاوت قفسه اصل با متفرقه |سئوالات متداول|نصب|پشتیبانی | پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نحوه اندازه گیری4


انتخاب بهترین طراحی برای قفسه خرده فروشی شما

به اشتراک گذاشتن این کتاب

  

مدیریت یک فروشگاه خرده فروشی به این معنی است که شما با تغییر وضعیت ثابت آشنا هستید - همیشه نمایشگرهایی که به صورت هفتگی یا ماهانه به روز می شوند و یا منتقل می شوند.

هنگامی که به قفسه های فروشگاه خرده فروشی می آید، مناطق زیادی برای بررسی وجود دارد، از جمله گزینه های طراحی، نوع قفسه بندی، چگونگی افزایش فروش و قفسه های ذخیره سازی. در این راهنما، همه چیزهایی را که لازم است بدانید، پیدا کنید، از ابتدا یا ابتدایی یک طراحی فروشگاه فعلی را پیدا کنید.

جدول محتوا

گزینه های طراحی خرده فروشی

قفسه بندی فروشگاه خرده فروشی: چه اتفاقی می افتد؟

قفسه بندی فروشگاه خرده فروشی: چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که شما برای نصب قفسه برای فروشگاه خرده فروشی خود آماده می کنید، ابتدا چه باید بکنید ؟ بودجه یک عامل مهم است و در نهایت منطقه مورد ارزیابی قبل از تصمیم گیری های دیگر است. هزینه ها ممکن است شامل اجاره، خدمات آب و برق، پرداخت فروشنده و البته واحدهای قفسه بندی باشد.

ایجاد بودجه برای قفسه بندی در ابتدا بسیار مهم است، زیرا اگر تا چندین سال دیگر منتظر بمانید، ممکن است از صندوق های خالی بیرون بیایید و یا ممکن است در صندوق های قفسه بندی کافی نباشید.

چندین نوع از قفسه های خرده فروشی وجود دارد که در بودجه شما در نظر گرفته شده است، از جمله:

  • قفسه بندی Gondola - قفسه بندی محبوب ترین و همه کاره، آن نه تنها کالا را نگه می دارد، بلکه می تواند برای تعیین یک طرح فروشگاه مفید باشد. این گزینه همچنین توانایی ترکیب و ترکیب قطعات را فراهم می کند.
  • کابینت آشپزخانه و قفسه های آشپزخانه - لبه هایی از قبیل سبد و قفسه برای countertops برای ارائه آخرین خرید ها مفید خواهد بود.
  • لامپ صفحه نمایش لپ تاپ - این لامپ ها به شما امکان می دهد که از اقلام خاصی استفاده کنید، چه فصلی یا به سادگی یک مورد با حجم بالا.

به یاد داشته باشید که طرح فروشگاه شما باید به طور مداوم در حال تکامل باشد - بنابراین یک ایده خوب برای طرح بندی کامل با تمام موارد فوق است، اما شما همچنین می توانید زمان را ادامه دهید.

بازگشت به بالا 

چگونه قفسه ها را برای خرده فروشی های خرده فروشی انتخاب کنید

به دقت برنامه ریزی برای انواع قفسه هایی که می خواهید در فروشگاه خود استفاده کنید، برای موفقیت طرح طبقه بندی خود و در نهایت فروش بسیار مهم است.

بیایید درباره گزینه های اساسی برای چند نوع قفسه بحث کنیم.

  • Slatwall پشتیبانی - این نوع قفسه فوق العاده همه کاره است و به شما اجازه می دهد قفسه بندی آسان به راحتی. این قفسه ها به طور کلی برای موارد سبک تر بهتر است.
  • قفسه بندی گوندولا - همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع قفسه محبوب ترین برای استفاده است و همچنین به خوبی برای پیکربندی طرح فروشگاه خود کار می کند. همچنین می تواند تقریبا هر نوع آیتم را نگه دارد - از موارد برجسته به کالاهای سنگین تر.
  • End caps - به طور معمول در انتهای قفسه بندی گندله، آنها معمولا موقت برای اقلام تعطیل یا فصلی هستند، اما آنها همچنین می توانند برای گسترش قفسه بندی استفاده شوند.
  • واحدهای دیواری - این نوع قفسه را می توان در دیوارهای خالی فروشگاه خود قرار داد. این به شما اجازه می دهد تا فضای بصری را از بین ببرید و محصولات را برای مشتریان نگه دارید.
  • واحد نمایش دیوار پایان - این نوع واحد مفید است وقتی که شما نیاز به گسترش قفسه دیوار موجود، و یا شما می توانید slatwalls یا pegboards استفاده کنید تا قلاب یا سبد ها را ببندید.


بازگشت به بالا 

انتخاب بهترین گزینه برای موارد نمایش خرده فروشی

انتخاب بهترین گزینه برای موارد نمایش خرده فروشی

موارد نمایش یکی دیگر از جنبه های کلیدی طراحی فروشگاه خرده فروشی شما است. چندین گزینه برای این نوع ثابت وجود دارد، از جمله:

موارد ساده یا بالایی

یک مورد صفحه نمایش ساده ممکن است برای اقلام ساده تر که نیازی به امنیت و روشنایی ندارند، مفید باشد. برای موارد فوق العاده، قطعا در نظر خرید موارد بالا پایان با روشنایی کانونی و قفل امن است.

غیر قفل در مقابل قفل نمایش موارد  

همانطور که اشاره کردیم برخی از موارد ممکن است نیاز به امنیت بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند - اقلام با قیمت بالاتر باید در یک مورد نمایش قفل قرار گیرند، در حالی که دیگران هنوز در موارد غیر قفل برجسته هستند.  

خرید جدید و اضافه کردن به قطعات جاری  

اگر با همه موارد جدید شروع می کنید - عالی است! این فرصتی عالی برای انتخاب سبک جدیدی برای وسایل فروشگاه شما است. اگر به سادگی نیاز به چند قطعه را به روز کنید و به وسایل فعلی خود اضافه کنید، مطمئن شوید که آنها تا آنجا که رنگ، سبک و مواد دارند، با هم ترکیب شوند.

در نهایت، انتخاب مواردی است که با طرح فروشگاه شما مناسب است. اندازه و ترافیک پا را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که موارد نمایش مناسب برای فروشگاه شما مناسب است.

بازگشت به بالا 

قفسه خلاق برای خرده فروشی نمایش

فراتر از تدارکات انتخاب قفسه های خرده فروشی که بیشتر برای فروشگاه و اقلام شما مناسب است، قفسه های خلاقانه به مشتریان شما تجدید نظر می کنند و سبب می شود که کالاهای شما حتی بهتر به نظر برسند.

الهام کجاست؟ چند ایده برای شروع:

  • جستجو آنلاین - اینترنت دارای اطلاعات و ایده های فراوان است.
  • Pinterest - آسان است در بسیاری از ایده های خلاق از دست داده است
  • طراحی خرده فروشی یا وبلاگهای تجاری تجاری را مرور کنید
  • به وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی نگاه کنید
  • از فروشگاه ها به صورت شخصی بازدید کنید - هیچ راهی بهتر برای دریافت ایده ها از بازدید از فروشگاه های دیگر وجود ندارد.


بازگشت به بالا 

انواع شیلنگ

قفسه گندال: اصلی ترین قفسه خرده فروشی است

چگونه سطوح داروسازی ضعیف کیفیت خط پایین شما را آسیب می زند

قفسه گنجه در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی مشهور است. قوی، همه کاره و ضروری، گزینه های بسیاری نیز برای این نوع قفسه وجود دارد.

به عنوان مثال، گزینه های رنگی و لوازم جانبی زیادی وجود دارد که به شما امکان ایجاد فضای یکپارچه برای فروشگاه شما را می دهد.

این نوع قفسه همچنین به شما کمک می کند بیشتر از فضای خود استفاده کنید، از جمله انبساط . قفسه گندله علاوه بر سبک ها و رنگ های مختلف نیز ارائه می دهد:

  • توانایی قرار دادن تا آنجا که می خواهید یا نزدیک است
  • گزینه ای که به صورت افقی با دیگر قفسه ها بچرخد تا یک ردیف طولانی از قفسه ها ایجاد شود
  • کلاه های پایان را می توان به پایان یک راهرو اضافه کرد
  • انعطاف پذیری برای ایجاد طرح طبقه خود را با استفاده از قفسه گندله و تغییر در صورت نیاز


بازگشت به بالا 

آیا شما باید برای یک نمایشگاه شیشه ای بروید؟

یک نمایشگر شیشه ای دارای مزایا و معایب است ، بسته به کالاهای شما. این نوع قفسه معمولا برای عطر، لوازم آرایشی و جواهرات مفید است. بیایید بیشتر در مورد جوانب مثبت و منفی بالقوه یاد بگیریم.

معایب عبارتند از:

  • آنها سنگین و سنگین هستند
  • آنها نیاز به تعمیر و نگهداری دارند
  • آنها می توانند خراش و شکستن
  • این کنترل از مشتریان کنترل می شود که باعث می شود خرید کمتر لمس شود

مزایا شامل:

  • آنها می توانند افزایش ارزش درک شده کالا را افزایش دهند
  • آنها محصولات خود را به بهترین شکل نشان می دهند
  • آنها از اقلام گرانبها محافظت می کنند
  • آنها به شما این امکان را می دهند که نمایش های پیچیده را برای لذت بردن مشتریان بدون ریسک آسیب ایجاد کنید

همانطور که می بینید، این بستگی به فروشگاه، کالا و کارکنان شما خواهد داشت تا تعیین کنید که یک نمایشگر شیشه ای مناسب برای شما باشد.

بازگشت به بالا 

چوب و یا قفسه فلزی بهتر برای خرده فروشی؟

چوب یا فلز قفسه بندی؟

این که آیا از یک یا هر دو از این گزینه ها در گذشته استفاده کرده اید، ارزش این را دارد که کدام نوع قفسه برای فروشگاه شما مناسب باشد.

قفسه فلزی

بسیاری از فروشگاه ها از قفسه های فلزی استفاده می کنند، زیرا این قیمت مقرون به صرفه، قوی، آسان برای نصب، آسان نگه داشتن تمیز و راحت قابل تنظیم برای متناسب با انواع مختلف و اندازه محصولات است.

قفسه های فلزی همچنین می تواند از دیوار اسلب یا کفپوش پلیت استفاده شود، و آن را آسان به لوازم جانبی مانند قلاب، چوب لباسی، سینی، ظروف و سبدهای.

قفسه چوب

این نوع قفسه همچنین می تواند در تنظیمات خرده فروشی مناسب مانند داروخانه ها، فروشگاه های پوشاک، فروشگاه های طلا و جواهر فروشی علاوه بر سایر فضاهای خرده فروشی مناسب باشد.

قفسه بندی چوب می تواند یک نگاه منحصر به فرد و به پایان رسید برای فروشگاه شما، به علاوه شما معمولا می توانید آنها را از قبل ساخته شده و یا سفارش قفسه مناسب دوستانه.

گزینه های دیگر عبارتند از نوع چوب - بلوط و افرا انتخاب های مردمی است و انواع اتمام آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نوع قفسه بندی که همه را انتخاب می کنید بستگی به فروشگاه شما، مشتریان و ترجیحات شما دارد. قفسه بندی چوب می تواند یک محیط گرمتر ایجاد کند، در حالی که قفسه بندی فلزی می تواند برای یک محیط مانند یک فروشگاه خودرو بهتر باشد.

بازگشت به بالا 

واحدهای قفل فولادی - گزینه قابل اطمینان و قوی

این نوع از قفسه بندی دارای بسیاری از موارد استفاده بالقوه برای فروشگاه های خرده فروشی است . هر دو قابل اعتماد و محکم هستند، این نوع قفسه بندی می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد.

در اینجا چند حوزه ای وجود دارد که می توان آنها را استفاده کرد:

  • اتاق سهام - هنگامی که شما مقدار زیادی از موجودی، قفسه های صنعتی فولادی ایده آل است زیرا آن را چند منظوره و در بسیاری از اندازه های موجود است. یکی از گزینه های استفاده از قفسه بندی فولادی شامل سیستم های حمل و نقل است که به شما اجازه می دهد قفسه ها را به صورت مورد نیاز انتقال دهید.
  • انبار انبار - برای یک گزینه حتی قوی تر، قفسه های فولادی سنگین می توانند کالاهای سنگین و بزرگ را ذخیره کنند. آنها به شکل های مختلف، اندازه ها و ابعاد مختلف می آیند.
  • نمایش محصول - این نوع قفسه نیز منحصر به فرد با دوام و مقرون به صرفه برای نمایش کالا فروشگاه شما است. ارزیابی انواع محصولاتی که استفاده می کنید و تعیین کنید که از استفاده از قفسه های فولادی بهره مند شوند.


بازگشت به بالا 

قفسه نمایش خرده فروشی: چگونه Slatwall و قفسه های شناور می تواند فضای شما را بهبود بخشد

قفسه شناور

اگر فضا در فضای شما مسئله ای باشد، آیا قفسه بندی استاندارد خیلی زیاد است و یا شما از فضای طبقه خارج می شوید، slatwall و قفسه های شناور می تواند راه حل مناسب برای شما باشد.

Slatwall ها واحدهای قفسه بندی موبایل ساخته شده از مش سیم ضخیم هستند. این یک گزینه عالی است زیرا آنها سبک وزن هستند و به راحتی قابل حمل می شوند. همچنین در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است، می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که با طراحی شما کار می کنند.

هنگامی که slatwall ها در محل قرار دارند، می توانید قفسه های شناور را اضافه کنید، یک قفسه آسان برای نصب که به slatwall اسلاید می کند. قفسه های شناور همچنین به طور باورنکردنی تلفن همراه به شما اجازه می دهد تا تغییرات را در صورت نیاز انجام دهید.

به طور کلی، اضافه کردن slatwall و قفسه های شناور فضای خرده فروشی خود را به نفع خود، به این دلیل که:

  • طراحی ساده و براق داشته باشید
  • بیا در انواع رنگ ها، مواد و سبک ها بیا
  • فضای زیادی را بیابید
  • می توان برای یک پیکربندی صفحه نمایش جدید تغییر کرد


بازگشت به بالا 

استفاده از پوشش برای افزایش فروش

نکات عالی برای کمک به قفسه بندی دیوار خرده فروشی کالا

شما ممکن است فکر کنید که تمام این گزینه های طراحی عالی هستند اما چگونه آنها بر روی خط پایین تاثیر می گذارد؟

به طور خاص، قفسه بندی دیوار می تواند به شما کمک کند کالاهای بیشتری را حرکت دهید . با استفاده از صفحه نمایش مناسب، می توانید بهترین موارد خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید، نه اینکه اجازه دهید این محصولات در یک صفحه نمایش ضعیف یا طرح طبقه بندی غم انگیز گم شوند.

به غیر از هدایت ترافیک از طریق فروشگاه شما، راه اندازی صفحه نمایش مناسب اجازه می دهد تا برای یک نگاه متضاد تمرکز توجه به perimeters.

در اینجا ذکر چند نکته ضروری است:

  • صفحه نمایش Slatwall یک روش کارآمد و کارآمد برای نمایش محصولات مختلف ارائه می دهد.
  • قفسه نمایش دیوار را می توان به عنوان یک مقابله با پانل های slatwall استفاده کرد. نمایش نیز باید به موضوع کلی قفسه های آزاد خود متصل شود.
  • این که آیا صفحه نمایش متحرک یا دائمی است، محصولات در حال حرکت در اطراف باعث جلوگیری از خستگی مناطق می شود.
  • نورپردازی داخلی نیز می تواند یک اثر خوشایند ایجاد کند و توجه مشتریان را به آن منطقه جلب کند.
  • در نهایت، اطمینان حاصل کنید که از کلاهبرداری جلوگیری کنید و رنگ دلخواه و کنتراست بین موارد نمایش داده شده را ارتقا دهید.


بازگشت به بالا 

راهنمایی های نگهداری و نگهداری

اصول اساسی قفسه انبار

یکی دیگر از کلیدی که برای قفسه بندی خرده فروشی در نظر گرفته می شود، استفاده از صندوق شما است . این که آیا سیستم قفسه بندی فعلی شما کار نمی کند یا این که به سادگی ناسازگار است، در اینجا چند اصل اساسی وجود دارد که باید در هنگام تهیه یک صندوق سازنده و کارآمد آماده شوید.

  1. اطمینان حاصل کنید که سیستم قفسه بندی شما متناسب با فضای شماست. این ممکن است شامل انتخاب اندازه درست و ساخت و ساز، افزایش ارتفاع انبار برای ذخیره سازی بیشتر در همان مقدار فضای کف، یا انتخاب قفسه تلفن همراه.
  2. ایجاد یک سیستم قفسه بندی انبار که انعطاف پذیر و قابل تنظیم است. احتمال دارد که نیازهای شما در طول زمان تغییر کند، بنابراین مطمئن شوید که انبار شما نیز می تواند تکامل یابد.
  3. اطمینان حاصل کنید که آسان است برای ردیابی و نگه داشتن موجودی فعلی. کالا شما باید به راحتی قابل مشاهده و آسان برای دسترسی به تعداد موجودی و یا چرخش سهام است.


بازگشت به بالا 

بیشترین قفسه ذخیره را بسازید

بهبود گردش کار داروسازی

توصیه های فوق تنها آغاز بهترین روش ها در مورد فضای ذخیره سازی می باشد. هنگامی که به قفسه های ذخیره سازی برای خرده فروشی می آید، بسیار مهم است که فروشگاه شما به همان اندازه سازمان یافته باشد. یکی از راه هایی که می توان این کار را انجام داد،سیستم های قفسه بندی و قفسه بندی است .

استفاده از این نوع سیستم سودمند است زیرا آنها:

به شما اجازه می دهیم عمودی - اگر فضای ذخیره سازی شما پر است، ممکن است زمان به عمودی برگردد. شما نه تنها فضای ذخیره سازی بیشتری دارید، بلکه می توانید زمانهای چرخش را نیز کاهش دهید.

افزایش تراکم ذخیره سازی و کارایی - قفسه های رانندگی سودمند هستند، زیرا آنها اجازه می دهد تا ذخیره سازی بیشتر از کالاها را انجام دهند و به کامیون ها اجازه می دهد تا به آسانی به ساختار قفسه ها برای قرار دادن و بازیابی پالت کالاها وارد شوند.

جایگزینی ناکارآمدی ذخیره سازی با اندازه ی یکسان - با استفاده از سیستم های ذخیره سازی و جمع آوری سفارشی، می توان نقاشی های بزرگ مرکز نقاله را به جای پر کردن لیفتراک ها دوباره پر کرد.

استفاده از تکنولوژی برای افزایش بهره وری - این نه تنها هزینه های کار را کاهش می دهد، بلکه اجازه می دهد تا بازیابی سریع کالا و گردش مالی را نیز فراهم کند.

اجازه برای اضافه کردن و گسترش - در نهایت، این نوع سیستم ذخیره سازی اجازه می دهد تا انعطاف پذیری و گسترش به عنوان تغییر نیاز به فروشگاه.

بازگشت به بالا 

آماده برای بهبود قفسه بندی خرده فروشی خود هستید؟

اگر شما الهام گرفته شده است با قدم بعدی در فرایند طراحی برای فروشگاه خود به جلو بروید، امروز برای راه اندازی یک مشاوره رایگان، به سیستم های طراحی قفسه بندی بروید .

بازگشت به بالا 

دانلود PDF از انتخاب بهترین طراحی برای قفسه خرده فروشی خود را دانلود کنید

الان دانلود کن

متن انگلیسی به زبان اصلی:
Retail Display Shelves: How Slatwall and Floating Shelves Can Improve Your Space
 مشارکت در بهبود ترجمه

پشتیبانی :شرکت پارس مشبک / تیم پشتیبانی درخدمت شماست"با اطمینان خرید نمائید ،دفتر و فروشگاه مرکزی :خ آزادی ،بین نواب و اسکندری- -کارخانه : ،خ داروپخش کیلومتر15جاده مخصو ص کرج